Doktorunuzdan bir not :

“Estetik girişimler günümüz modern insanının kendini iyi hissetmesini ve kendine güven duymasını sağlayan, “sağlıklı birey”in oluşumundaki önemli unsurlardan biridir.

Yüzlerce farklı estetik cerrahi girişim yöntemi ve birbirinden farklı binlerce cerrahın var olduğu bu dev denizde yeterli tıbbi bilgiye sahip olmayan bireylerin güvenilir bir limana ve kendilerine doğru seçenekleri sunacak bir kılavuza ihtiyaçları vardır.

Plastik ve estetik cerrahinin farklı alanlarında edindiğim deneyimlerimi, plastik ve estetik cerrahi konusunda bilgi almak isteyen veya işlem-ameliyat yaptırmak isteyen hastalarımla paylaşmak ve onlara bu açıdan yol gösterici olmak istiyorum.

​ Bir doktorun hastasıyla kurduğu güven ilişkisinin özellikle plastik-estetik cerrahlar açısından özel bir yere sahip olduğunu biliyorum. Hastalarımız biz plastik cerrahlara çoğunlukla dış görünümlerinde değişmeye neden olacak şekilde “kendilerini” teslim etmektedirler. Bu nedenle hastalarım ile ilgili işlem ve ameliyat kararlarında, hastalarımın görüş ve isteklerine kulak vererek tıbbi etik kurallara ve cerrahi disipline sıkı sıkıya bağlı kalarak, tıbbi bilimsel verilerin ışığında hareket etmekteyim.”

Saygılarımla,

​Dr.Mehmet SÜRMELİ